counter create hit

مطالب مرتبط:

طرز تهیه کیک کودکانه، مافین هویج

امروز کیک هویج را در قالب های مافین و در سایز های کوچک به شما آموزش می دهیم. امیدواریم آنها را برای کودکانتان تهیه کنید و لذت ببرید.

مدفوع سبز نوزادان، مربوطه به چیست؟

نوزادم موقع تولد ۳۸۰۰ و ۳ماهگی ۷۴۰۰ بود من از ۵ ماهگی بهش سرلاک و شیر خشک و حریره بادوم دادم بخاطره شیر خشک کمتر دیگه شیر خودمو میخوره .

آموزش راست وچپ به کودک، روش های جالب

طرح ها یا تصاویر دیگری که حاکی از سمت چپ و راست بدن است بر روی زانوها، انگشتان پا، پا و زانوها بکشید.

تشخیص جنسیت جنین، راه هایی به جز سونوگرافی

خوشبختانه برای افراد عجول راه های دیگری برای پیشبینی جنسیت بچه وجود دارد که حدودا 50 درصد درست می باشد.

بزرگی زبان نوزاد، چه علتی داره؟

ببخشید من نوزادم وقتی به دنیا اومد دکترا گفتند زبونش از حالت عادی بزرگتره و برای پسرم آزمایش نوشتن و گفتن شاید تیرویید پرکار یا کم کار داشته باشه.

شیر مادر نخوردن نوزاد، چه راهکاری داره؟

یک نوزاد ۷۲ دو روزه دارم با وزن تولد۳۵۵۰ و وزن الان ۶/۵ .از ۱۵ روزگی تا ۵۰ روزگی هر روز یک وعده شیر خشک در حد یک پیمانه یا دو پیمانه بش شیر خشک میدادم. ...

وزن نوزادم کمه، چه غذایی بهش بدم؟

من پسرم هفت ماه و نیمه هستش وزن تولدش ۲۹۵۰ قدشم ۵۱ سانت بود الان وزنش ۷۵۰۰ هستش با قد ۶۷ سانت بردمش بهداشت گفتن رشدش کم بوده.

علت پریودی دردناک، آندومتریوز است؟

آندومتریوز بافتی از نوع بافت آندومتر رحم است که خارج از محل طبیعی قرارگرفته است و هم زمان با قاعدگی یا مواقع دیگر باعث خونریزی می شود.

مدفوع نوزادم سفت شده، دلیلش چیه؟

پسرم سه ماه و ٢۴روزشه تا مدتی پیش هم شیرخودم وهم شیرخشک میدادم چون سینمو نمیگرفت و مدفوعش معمولی بود.

موهای زائد پستان، راه حل

موهای زائد اطراف پستانم و فکم رشد کردن بعد قاعدگیمم سردردهای شدید دارم.

سونوگرافی تعیین جنسیت، هفته چندم برم؟

برای تعیین جنسیت در چند هفتگی به سونوگرافی برم؟

دلایل قاعدگی نامنظم در زنان

زایمان کردم. این ماه با فاصله ده روز پاکی دوباره عادت شدم. از قرص اورژانسی استفاده کردم یه بار. می شه از اون باشه؟

درمان تنبلی تخمدان، باعث دوقلوزایی میشود؟

تنبلی تخمدان دارم. دکتر بهم متفورمین و لزومیفن دادن. بهم میگن متفورمین نخور باعث دوقلوزایی می شود. درسته؟

تست حاملگی در خانه، چقدر درست است؟

۸روزه پریودیم عقب افتاده تست خانگی دادم مثبت بود. آیا من حامله ام؟

بارداری بعد از ای یو دی، چند درصد ممکن است؟

بعد از بارداری آی یو دی گذاشتم. حالا در آوردم، چه کاری انجام بدهم که راحت تر باردار بشم؟

خطرات اعتیاد در دوران حاملگی

متاسفانه گاهی خانمی که موادمخدر مصرف می کند، متوجه می شود که باردار است و یا خانمی که تحت درمان است از بارداری خود اطلاع پیدا می کند. حال سوال این است که چه باید کرد؟ ...

بارداری از رابطه نامشروع، اجازه سقط داده می شود؟

آیا دادگاه بخاطر نامشروع بودن بچه حکم سقط بچه رو نمیده؟

قرص آهن در بارداری، مصرف از ماه چندم؟

در دوران بارداری نیاز بدن به آهن از 18 میلی گرم در روز به 27 میلی گرم افزایش می یابد.

جنین در هفته بيست و هشتم، چه شكلی است؟

جنین اکنون میلیاردها نورون مغزی خود دارد مغز نوزاد انسان در هنگام تولد 12 درصد از وزن بدنش را تشکیل می دهد.

افزایش وزن جنین، ممکن است؟

دوران بارداری برای زنان و فرزندان آنها بسیار حائز اهمیت است و خانواده باید به صورت ویژه نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشد.

برای تقویت کمر و شکم برای باردار شدن

تقویت کمر و شکم برای باردار شدن

برای تقویت کمر و شکم برای باردار شدن - AHA موقعیت کودک دربخش مراقبت های بارداری بالا: برای اینکه در دوران بارداری قوی و مشکل این بود که بهترین ناحیه کمر ، شکم خود را حساب بوستر.تقویت شکم و کمربرای بارداری بیشتر از تمرکز روی ناحیه شکم و اطراف کمر خانم ها . البته مسائلی مانند هورمون و تخمک گذاری و نیز بسیار مهم است. اما قوی بودن عضلات شکم و کمر در دوران بارداری و پس از آن بسیار مهم است.داشتن یک معده قوی در طول بارداری دچار کمر درد, مطمئن , آسان, حمل وجود دارد. داشتن یک شکم صاف و کمر ضعیف است شاید علت ثبت نام زودتر از زمان موج. برای نگه داشتن آسان به حمل و.... عدم وجود درد و بهبود سریع پس از زایمان باید قدرت ذهن. عبارتند از عضلات شکم و کمر. ورزشی که می گوید: بافت ها و عضلات در این منطقه است. البته شما باید این ورزش ها بسیار درست انجام شوند تا عوارض جانبی نداشته باشند.البته اگر قصد باردار شدن دارید، تقویت ماهیچه های لگن خاصره را نیز فراموش نکنید. ورزش هایی که موجب تقویت لگن می شوند را نیز انجام دهید. ورزش کردن  پیش از بارداری بسیار مهم است زیرا پس از باردار شدن، به ویژه در سه ماهه دوم و سوم دیگر نمی توانید ورزش های شکمی یا کمری انجام دهید. حتی در این دوران نمی توانید طاق باز و روی کمر بخوابید. بنابراین، پیش از بارداری تا جای ممکن ورزش های سبک و مفید انجام دهید تا ماهیچه و عضلات ناحیه شکم و کمر برای تحمل وزن کودک آمادگی لازم را داشته باشند.  تقویت کمر و شکم برای باردار شدن برخی از حرکات شکمی و ورزش هایی که خانم ها انجام می دهند درست و دقیق نیست. به طور مثال، دراز نشست به هیچ عنوان گزینه خوبی برای ماهیچه های شکم نیست. برخلاف اعتقاد عموم، حتی باعث آب شدن چربی های شکم نیز نمی شود.  این حرکت فقط باعث کشیده شدن سر و گردن می شود. هر زمانی که حرکات کششی قوی در ناحیه ماهیچه های شکمی انجام می دهید، باعث می شود تا بافت های پیوندی به کناره ها رانده شوند که خطر ابتلا به جدا شدن استخوان ها بدون شکستن را افزایش می دهد. این موضوع باعث ضعیف شدن ارگان های پشت کمر می شود. اگر با پارگی استخوان ها باردار شوید، همیشه با دردهای شدید کمر همراه خواهید بود زیرا توان تحمل وزن جنین در شما کاهش پیدا می کند.برای پیشگیری از این مشکلات، بهتر است ورزش هایی انجام دهید که باعث کشیدنی شکم از عرض می شوند. سعی کنید شکم را تو بدهید و آن را همان جا نگه دارید. البته قرار نیست در طول این ورزش نفس نکشید. فقط تا حدی طرز نفس کشیدنتان تغییر می کند. این کار را به طور مدام انجام دهید تا ماهیچه های شکم سفت و محکم شوند. هنگامی که نفس می گیرید، شکم را تو و هنگام خارج کردن بازدم، شکم را بیرون بدهید. در فاصله تنفس هم شکم را محکم به داخل بکشید و نگهدارید.  پیلاتس که امروز تقریبا همه باشگاه های بدنسازی آن را دارند نیز روش دیگری برای تقویت میانگاه بدن برای بارداری است. بیشتر مرکز حرکات پیلاتس روی شکم و کمر است. این ورزش برای خانم هایی که قصد بچه دار شدن دارند  بسیار مفید است. در طول انجام حرکات پیلاتس، جریان خون بدن تقویت می شود و خون به جاهایی از بدن می رسد که قصد زنده کردن آنها را دارید.ورزش های تقویت میانگاهدر پایین سه حرکت پیلاتس را برایتان آموزش داده ایم که باعث تقویت میانگاه بدن می شود. این ورزش 5 دقیقه ای را 4 یا 5 روز در هفته انجام دهید. با این کار پس از 6 تا 8 هفته آماده بارداری خواهید بود. البته در طول این ورزش ها شکم خود را تو بدهید و همان جا نگه دارید. غلتیدن1. روی کمر دراز بکشید. پاها را از طول به هم بچسانید و پنجه پا را به سمت پایین بکشید. دست ها را بالای سر موازی با سطح زمین بکشید. آنها را به سمت سقف بالا ببرید و هم زمان نفس بگیرید. دوباره به سمت پایین بیاورید و بازدم کنید. اما دست ها به زمین نرسند.2. همزمان که نفس می گیرید، سر و شانه را از سطح زمین بلند کنید و دست را موازی هم به سمت جلو بکشید. سر بین دو دست باشد. در همین حالت، با حفظ حالت پاها به سمت پایین خم شوید تا سر به زانوها و دست به کف پا برسد. هنگامی که بالا بر می گردید، نفس را بیرون بدهید.3. این حرکت را 5 بار انجام دهید. حرکت صدتایی1. روی کمر دراز بکشید. پاها را از طول به هم بچسبانید و صاف روی زمین بگذارید. دست ها هم صاف و کشیده در دو طرف روی زمین باشند. شانه ها را نیز به سمت زمین پایین بکشید. 2. سر، شانه و دست ها را بالا بیاورید و همزمان نفس بگیرید. سعی کنید کمر از زمین بلند نشود. همزمان نفس را بیرون بدهید و پاها را از سطح زمین بلند کنید. کمر و باسن باید روی زمین باشند و فقط شانه و پاها از زمین بلند شوند. پاها را باید در حالت نود درجه با زمین نگه دارید و دست ها موازی سطح زمین در دو طرف بدن قرار داشته باشند.3. این حرکت را 9 بار انجام دهید.حرکت تاکردن زانو1. در حالی که روی کمر دراز کشیده اید، کف پاهای خود را به عرض شانه روی زمین بگذارید. دست ها باید در دوطرف بدن و کف دست ها روی زمین باشند.  2. در حالی که پای راست خود را به حالت زاویه 90 درجه بالای زمین نگهداشته اید، نفس بگیرید. نفس را بیرون بدهید و همین کار را با پای چپ انجام دهید. حالتی به وجود می آید که گویا روی صندلی نشسته اید. 3. همزمان با پایین آوردن پای راست نفس بگیرید و شکم را تو نگه دارید. هنگامی که پا به زمین رسید نفستان را بیرون بدهید. همین کار را با پای چپ انجام بدهید.4. این کار را سه مرتبه تکرار کنید.  مطالب مرتبط رژیم آقایان برای تقویت باروری چگونه عزت نفس را در کودکان تقویت کنیم؟ با این خوردنی ها شوهرتان را تقویت کنید! تقویت حافظه کودک را از نوزادی آغاز کنید مهارت دوست یابی را در کودکان تقویت کنیم تقویت کمر و شکم برای باردار شدن گردآوری توسط بخش مراقبت دوران بارداری سایت میهن مگ نسخه پرینت نسخه pdf ارسال به دیگری اشتراک در تلگرام اشتراک در فیسبوک اشتراک در تویئتر اشتراک در گوگل پلاس اشتراک در لینکداین